Klara

Hallo,

 

Ik ben Klara. Ook al kreeg ik mijn naam mee van een zeer wijze kleuter, toch zit er heel wat achter.
Volgens varkensmythologie heeft mijn naam de volgende betekenis:

Koket                                                        
Lekker in mijn vel             

Assertief               

Recht voor de raap   

Absoluut onvolmaakt

 

Ja, ik zie er dus niet alleen sprankelend uit, ik ben een babe met inhoud!

Oké, ik ben ook een beetje vol van mezelf, maar serieus, heb je mijn rondingen al eens goed bekeken?? Nochtans heb ik geen ideale maten: mijn poten zijn niet even lang, waardoor ik soms lijk te wiebelen alsof ik moet gaan plassen.
Mijn ogen zijn precies het grote en kleine zusje van elkaar en staan scheef (allesbehalve Feng Shui maar kom). Toch prijs ik mezelf gelukkig dat ik geen cycloop ben.

Om nog maar te zwijgen van mijn oren! Ik heb één lui en sexy oor.

Toch deed mijn schepster haar best. Haar best om niet al té veel haar best te doen. Want ze is nogal een perfectioniste en durft soms zo hardnekkig blijven doorgaan in haar streven naar perfectie tot het finaal om zeep is. Dat ik een uitdaging voor haar was, is dus een understatement.  Maar het is gelukt: ze houdt van mij zoals ik ben!

 

Dit weekend maak ik mijn debuut in een parodie op 'de 3 biggetjes' (ja, dat zijn mijn broers, de sterallures zitten duidelijk in de familie) door Roald Dahl. Handtekeningen zijn morgen om 11.30 in de muziekschool.

 

En wie toch nog vindt dat perfectie de norm zou moeten zijn, toon ik gewoon mijn achterste (ook van mijn tong)!

Reactie schrijven

Commentaren: 0