blognovelle

Toegegeven, het was al een tijdje stil rond mijn 'vermeende' blognovelle. Kritische geesten vroegen zich misschien al af of het enkel bluf was en er helemaal niets in de pijpleiding zit. Niets is minder waar, het vuur brandt heviger dan ooit! Daarom hou ik je vanaf nu op de hoogte en lig jij als een paparazzo op de loer. Lees meer hiernaast...

 

Vandaag liet ik voor het eerst mijn schrijfsel lezen aan mijn kritische doch enigszins subjectieve toetssteen: mijn man. Gezien hij ook met mij het bed deelt, bevindt hij zich uiteraard in een penibele situatie indien mijn verhaal flauwer is dan Musti (hierbij helemaal geen afbreuk. De eerste indruk was positief mits enkele opbouwende bedenkingen. Aangestoken door mijn (alles behalve Olympisch) vuur ging ik vanavond opnieuw aan de slag. Met het credo van mijn dochter in het achterhoofd ('Proberen is leren, mama!') hoop ik alsnog wekelijks een boeiend stuk te kunnen afleveren vanaf september.  

 

De titel is voorlopig ook voor mij een mysterie maar borrelt meestal gaandeweg op. Dat blijft dus een spannende verrassing die zich ergens in het midden bevindt tussen wachten op een pakje van Zalando en wachten op de 'pin up' van dienst op een vrijgezellenfeest. Vanaf heden een nieuwe, passende foto aan de linkerkant om alvast de wachtenden te laten voelen: you're not alone!  Je kan er steeds terecht voor een wekelijkse update van de werken. (moest je iemand herkennen op de foto, let me know) De impliciete boodschap (Rook ondertussen een pijp) mag gerust vervangen worden door: 'Eet ondertussen een eclairke' of 'Neem gerust de tijd om jezelf eens in de watten te leggen: een manicure, wax,...  tijd genoeg!  Een extraatje bij de wax: je beseft achteraf des te meer hoe gelukkig je vooraf was'.

Reactie schrijven

Commentaren: 0