september nadert...

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/18199683/?claim=uhdzyvwb8n5">Follow my blog with Bloglovin</a>

 

Een kleine update over mijn novelle:

 

Mijn kindje is al flink gegroeid, de rode draad is voor drie kwart gevormd en uitgeschreven. Volgende week terug voorleggen aan mijn criticus, zijn verdict afwachten en bijsturen.Mijn zelfopgelegde deadline voor de make - over van mijn blog en de release van de novelle is nog steeds september, maar het wordt mogelijk eerder midden of eind september. Ik ben zelf erg benieuwd wat je ervan zal vinden...

 

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Lore (dinsdag, 23 augustus 2016 20:13)

    Woowww, keep it going girl! Ik kijk er al naar uit!

  • #2

    Evy (maandag, 29 augustus 2016 15:30)

    Bedankt :) Ben ik je plaatsvervangende Dag Allemaal-verslaving? Of erger: Blik-verslaving... :s